Thursday, December 29, 2011

901 : SEMUA MAHASISWA PRO PEMBANGKANG BAKAL BERHIMPUN SELAMATKAN GAY PENENTANG NABI LUTH.USM TURUT SERTA


Nantikan pendedahan BK bagaimana mobilasi mahasiswa pro pas , pkr dan dap yang bersarang dalam usm bergerak ke kuala lumpur dan bersama-sama dalam kempen road show anwar al liwati.atas nama adam adli mereka berhimpun dan kononnya menyelamatkan suara adam adli.

bakal guru upsi yang kurang ajar ini, hanyalah letusan kecil yang anwar sandarkan untuk menyamai strategi bersih 2.0. soalnya, siapakah di belakang pro M USM yang mahu dan telah pun bersekongkol dengan dap, pkr dan pas pulau pinang.Persatuan mahasiswa islam, bahasa tionghua , PRS,kadet polis dan DEMA nama yang selalu di sebut di peringkat perbincangan luar . lulusan usm yang memimpin persatuan bahasa tionghua mempunyai kaitan rapat dengan kerajaan guan eng. lahir nama seperti genei lim ( pkr), lim huat seng ) dan sok soh hua yang menggerakan DEMA dan berselindung di sebalik nama wartawan. semua dana dari dap di masukkan melalui mereka.

gerakan 901 melibatkan mahasiswa usm secara tidak disedari. apapun, VC baru usm harus peka tentang hal ini. bukankah usm mempunyai pegawai keselamatan yang terbaik? jabatan keselamatan terbaik dan dinaiktaraf seharusnya memberi maklumat risikan yang juga terbaik.enjin utama 901 di pulau pinang di gerakkan juga oleh mahasiswa usm. tak percaya.....moleklah jabatan keselamatan melalui risikannya mendedahkan.BK telah melontarkan.

genie lim bekas mppusm dan masih lagi aktif dengan rangkaian persatuan bahasa tionghua di usm. menyertai Angkatan Muda Keadilan dan seorang yang amat aktif dalam anak muda PKR. Mempunyai link yang begitu kuat dan secara terus dengan nik nazmi dan anwar sendiri. tidak lupa juga beliau pernah berkhidmat untuk wan azizah selaku presiden pkr.
 

 
KELAHIRAN USM.NANTIKAN BAGAIMANA GERAKAN INI DIBONGKARKAN OLEH BK. TAPI BK RASA ELOKLAH JABATAN KESELAMATAN USM SELESAIKAN.