Thursday, December 29, 2011

901 PERINGATAN ALLAH KEPADA PELIWAT DAN PENYOKONGNYA


KUASA ALLAH MENEMUKAN BUKTI KAUM NABI LUTH YANG SUKA MELAKUKAN HUBUNGAN HOMOSEKSUAL
 
 
SIAPAKAH YANG INGIN KITA PERCAYA ?
 
ANWAR ATAU KEBENARAN?APAKAH KITA AKAN MENJADI PENYOKONG TEGAR KAUM NABI LUTH YANG SEGELINTIRNYA  MENJADI PELIWAT . NABI LUTH A.S TELAH BERPESAN DAN MENASIHATI, NAMUN KAUMNYA BERDEGIL. AKHIRNYA :
 
Seperti yang telah dijelaskan dalam Alquran:
 
Surah Al Qamar Ayat : 33-36.
 
Kaum Luth pun telah mendustakan ancaman-ancaman ( Nabinya ). Sesungguhnya Kami telah menghembuskan kepada mereka angin yang membawa batu-batu (yang menimpa mereka ), kecuali keluarga Luth. Mereka Kami selamatkan di waktu seelum fajar menyingsing. Sebagai nikmat dari Kami. Demikianlah Kami memberi balasan kepada orang-orang yang bersyukur. Dan sesungguhnya dia ( Luth ) telah memperingatkan mereka akan azab-azab Kami, maka mereka mendustakan ancaman-ancaman itu.


Surah Al Hijr Ayat  73-76.

Maka mereka dibinasakan oleh suara keras yang mengguntur, ketika matahari akan terbit. Maka kami jadikan bahagian atas kota itu terbalik kebawah dan Kami hujani mereja dengan batu belerang yang keras, . Sesungguhnya pada yang demikian itu terdapat tanda-tanda ( kebesaran Kami ) bagi orang-orang yang memperhatikan tanda-tanda. Dan sesungguhnya kota itu benar-benar terletak dijalan yang masih tetap (dilalui manusia).

TAPI DALAM HAL INI, BK YAKIN PENYOKONG ANWAR YANG FANATIK AKAN MENGENEPIKAN QADA DAN QADAR SERTA FIRMAN ALLAH. MEREKA HANYA MAHUKAN ANWAR DIJADIKAN PM SAHAJA. YANG BK MOHON JAUHKAN BALA ALLAH MENIMPA RAKYAT KESELURUHANNYA.AMALKAN WAHAI RAKYAT MALAYSIA YANG ISLAM :

ATAU BACALAH DOA DI BAWAH :