Tuesday, June 21, 2011

BADAR AL KHUBRO-PENGEMPUR SUCI MEMBAWA KEBENARAN MENENTANG KEZALIMAN PAKATAN HARAM BERSIH


Setelah sekian lama teman tidak menulis tentang berjuang dan menentang kezaliman soldadu kufar dan munafik yang menyusup masuk ke dalam umat dan gerakan Islam. Kadang-kadang teman pelik benor apabila ruang lingkup Islam telah diperlingkupkan oleh parti siasah yang merasakan mereka Islam lebih daripada kesyumulan Islam yang sebenar. Teman teringat buku 'Apa Erti Menganut Islam" tulisan Fathi Yakan. Teman baca masa di tingkatan Satu. Teman rasa semua ahli siasah Islam dan umat Islam akan membaca buku ini. Ertian yang luas tentang Islam dan cantik dan sucinya Islam. Namun, apa yang berlaku pada hari ini dan ketika teman mengetuk huruf-huruf komputer ini, ramai dikalangan pimpinan Islam yang bertopengkan Protokol Yahudi bersekongkol dengan musuh-musuh Islam. Untuk pembukaan rasmi blog teman ini, teman akan mengupas dengan lebih jelas tentang bahayanya Perhimpunan Haram Bersih 2.0 yang dipimpin oleh Pendekar Yahudi Ambiga selaku Pengarah Projek Perarakan haram menjatuhkan kerajaan.

Ambiga dan Irene Fernandez nama yang teman sentiasa ingat sebagai pejuang IFC, Pejuang Lina Joy, pejuang Memusnahkan Islam, Pejuang Liberal, pejuang memartabatkan Krsitian , Pejuang mengurangkan kuasa Islam di dalam perlembagaan persekutuan dan pelbagai lagi.Apa yang menyedihkan teman, Pengarah Projek Perhimpunan Haram ini direstui  oleh tok guru tok guru politik yang sempit lagi dangkal ilmu siasah mereka. Mereka bergaya Islam, tapi praktikalnya amat memelikkan.Bagi teman, dalam penulisan pembukaan rasmi blog ini, hanya ini pesanan teman bahawa sesiapa yang bersekongkol dengan Ambiga dan Irene Fernandez maka mereka telah rasminya menentang ALLAH DAN ISLAM DAN BERSETUJU MURTAD DI SUBURKAN DI MALAYSIA. Moga Allah berikan teman kesempatan masa untuk menulis semula. Firman Allah :
Demi Sesungguhnya Engkau (Wahai Muhammad) akan dapati manusia Yang keras sekali permusuhannya kepada orang-orang Yang beriman ialah orang-orang Yahudi dan orang-orang musyrik. (Surah Al-Maidah)

BERSIH YANG TIDAK SUCI.INILAH MUSTAQMAL DAN BUKANNYA KATEGORI MUTLAK