Tuesday, June 21, 2011

AMBIGA PEJUANG MURTAD MALAYSIA. IRENE FERNANDEZ MENGHINA ISLAM DAN NAMA ALLAH.

 Irene Fernandez pemimpin PKR yang paling kuat mahukan nama Allah digunakan dalam Bible. Irene mahukan Allah itu diperanakan oleh Bible dalam konteks new statements. Akhirnya tok tok guru PAS dan PKR akur dan redho bahawa Allah itu boleh di duakan demi undi politik songsang
Ambiga Laknatullah adalah peguam yang begitu kuat di dalam hal IFC dan isu murtad Lina Joy. Bagaimanakah orang yang mahu musnahkan Islam boleh diangkat sebagai pemimpin projek haram Bersih. PAS ternyata menjadi keldai...bukan keldai lagi dah tapi dah masuk tahap kambing yang digembalakan oleh DAP.

Firman Allah yang bermaksud :

dan mereka (orang-orang kafir itu) sentiasa memerangi kamu hingga mereka (mahu) memalingkan kamu dari ugama kamu kalau mereka sanggup (melakukan Yang demikian); dan sesiapa di antara kamu Yang murtad (berpaling tadah) dari ugamanya (ugama Islam), lalu ia mati sedang ia tetap kafir, maka orang-orang Yang demikian, rosak binasalah amal usahanya (yang baik) di dunia dan di akhirat. (surah Al-baqarah: 217)

Pemimpin utama BERSIH yang haram adalah pejuang murtad di Malaysia. Menyokong pemimpin yang menghalalkan murtad samalah seperti kumpulan ar riddah yang diperangi oleh Saidina Abu Bakar. Ayuh rakan dan taulan. Kita bangkit melawan kumpulan dan penyokong pemimpin gerakan ar riddah di Malaysia iaitu Ambiga yang juga Pengarah Projek Perhimpunan Haram. Inilah jihad fisabilillah.Apakah kita takut menyatakan Ambiga itu petualang dan sama tarafnya dengan Abu Lahab dan Abu Jahal? Oleh keranan Ambiga di bantu oleh Mat Sabu al khalwati, lalu Ambiga di sokong ? jika itulah hujahnya, maka layaklah Allah turunkan bala kerana umat Islam Malaysia telah berjuang bersama pemimpin murtad dan manusia yang telah mempersekutukan nama Allah di dalam bible.Menyokong dan turun berhimpun bersama Ambiga, sama jugalah menentang firman Allah di atas.Ayuh rakan taulan, teman bawakan firman Allah ini untuk kita tatapi:

Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang Yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir Yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). (Al-Fath)