Saturday, April 28, 2012

BERSIH 3.0 : S AMBIGA JUARA JAHANAMKAN ISLAM


Ambiga ialah kepada taiko BERSIH 3.0. seorang bekas presiden majlis peguam. beliau di bayar oleh yahudi dalam bersih 1.0, 2.0 sehinggalah 3.0. beliau merupakan pejuanag gerakan yahudi LGBT dan mahukan malaysia bebas dan rosak sistem islamisasinya. pun begitu, orang Islam yang sukakan maksiat dan dosa, amat menyokong ambiga kerana beliau menawarkan nikmat seks dalam dasar pemikirannya.

27/4/12 kenyataan telah dikeluarkan  oleh Mahkamah Majistret iaitu mengeluarkan perintah melarang penganjur Bersih 3.0 dan orang awam daripada memasuki Dataran Merdeka, hari ini
Majistret Zaki Asyraf Zubir mengeluarkan perintah  mahkamah bagi menghalang perhimpunan dan orang ramai berkumpul di Dataran Merdeka mulai tengah malam ini sehingga Isnin.
"Sesiapa yang di tahan  kerana mengingkari perintah mahkamah boleh ditahan dan didakwa mengikut Seksyen 188 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman denda sehingga RM2,000 atau enam bulan penjara atau kedua-duanya,"

S Ambiga tak kan nak lawan undang undang. apakah selepas ini undang undang macam ini akan dilupuskan. kalau macam tu baiklah kita bakar sahaja undang undang dalam negara kerana pengamal undang undang hanya berjuang jika undang undang itu mempunyai kepentingan perut mereka sahaja. bahsa mudah BK perangan haramjadah macam dajjal.