Thursday, March 15, 2012

PASCA E 13 : TERKINI -MEMALUKAN :GEROMBOLAN PKR BALIK PULAU MENCURI NASI KENDURI NAK JAMU PUAK GUAN ENG. NAUZUBILLAH

GAMBAR HIASAN : NASI KENDURI

amat memalukan...amat menyedihkan dan amat tidak disangka sangkakan. dalam sejarah berlaku kes kecurian nasi kenduri di malaysia untuk dijamukan kepada gerombolan cleaner greener dap yang mai ke kampung terang balik pulau. kejadian yang amat menyedihkan ini telah menimpa keluarga encik saad b hassan di no 82 MK7, Pulau Betong. Susulan daripada kejadian itu, beliau telah membuat laporan polis pada 14 mac 2012.Nombor Laporan polis beliau ialah 602/12  . punyalah tidak berperikemanusian puak gerombolan pkr sanggup mencuri nasi kenduri yang dikhaskan oleh encik saad untuk dijamukan kepada tetamu sempena majlis akad nikah anak beliau.

dianggarkan sebanyak 20 kilo nasi telah di curi oleh puak gerombolan pkr untuk dijamukan kepada kumpulan cleaner dan greener yang dibangga banggakan oleh dap. dengan kata lain pada hari tersebut puak dap dan pkr serta yang hadir di majlis gerombolan makan makanan haram buat selama lamanya.

bagi mengawal keadaan, encik asri selaku setiausaha pkr ranting telah memberi rm 250 kepada encik saad sebagai ganti rugi. Namun, pemberian tersebut tidak dapat menggantikan perasaan malu beliau kepada tetamu yang tidak dapat menikmati jamuan makanan yang sepatutnya mereka nikmati.

mendengar kisah ini, BK terfikir kebuluq betullah puak pkr ini dan depa ingat ini negara ini robin hood kah ? tak kan nak jimatkan wang bajet makanan untuk meraikan peserta cleaner hangpa, sanggup curi nasi kenduri orang. Ya Allah..... malulah sikit. memanglah dasar pkr mencuri dari sekecil kecilnya sampailah kepada merompak wang rakyat secara halal.

Yusmadi dan dato halim lepas ni boleh bagi alasan berikut " saad ini ialah orang umno...jadi biasalah dia akan buat cerita.

kedua alasan depa " saad ini telah di bayar oleh umno untuk memalukan pkr......"

dah tau sangat dah tektik pkr ni. mujuq lah hukum hudud tak dijalankan. tidak bolehlah pas jatuhkan hukuman hudud kepada mereka yang mencuri nasi ini. ramai ni yang curi . bukan seorang punya kerja. yang dah makan nasi macam mana plak tu? makan nasi haramlah nampaknya. memang puak gerombolan makan benda haram, dan perangai jadi macam haramjadah.tapi ustaz pas boleh halalkan. yang mencuri tak salah, yang melaporkan akan dituduh bersalah dan mengaibkan si pencuri. tunggulah jawapan depa

 JAWAPAN BIASA  PKR DALAM HAL MACAM INI :

1. tangkap khalwat 3 pagi = ini semua kerja umno
2. zina dengan china doll = ini semua kerja umno
3. main cakap lucah dalam telefon= ini semua kerja umno
4. zina dengan bini orang = ini semua kerja umno
5. massage di thai = ini semua kerja umno
6. joget pada malam raya haji= ini semua kerja umno
7.curi nasi kenduri di pulau betong = ini semua kerja umno

JAWAPAN BK = DAH TAU DAH TEKTIK DEPA. SO.....YANG SIFAT MULIA TU SEMUA PKR DAN PAS. JIJIK TUIHHHHHH. PERANGAI MACAM PELAK. MENJIJIKKAN . AKAI MACAM TAIK....CURI NASI KENDURI......