Monday, September 12, 2011

BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA MELAKUKAN FITNAH TERBESAR

BUKALAH BLOK FITNAH TERBAIK :http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/09/30-ribu-hadiri-rumah-terbuka-malaysia.html


JANGAN FITNAH SEMBARANGAN

Teman tak mau ulas banyak -banyak pasal tulisan anaksungai derhaka. Bagi teman itu adalah tanggungjawab wajib beliau sebagai blogger pembangkang untuk menabur fitnah. Oleh kerana anaksungai derhaka dah mula melalut dan takut dengan kehadiran jumlah pengunjung yang melebihi angka 35 ribu orang ( ditambah dengan beberapa orang exco kerajaan negeri yang tak tahu malu), maka tiada idea terbaik yang harus dilemparkan melainkan menyatakan penganjur dan umno mengangkut orang luar dan mengangkut yang hadir dengan bas.

Baiklah, sekarang marilah kita belajar cara mengira matematik mudah. Teman letakkan angka yang hadir 30 ribu orang. Teman tak mau letak angka yang hadir 38 ribu orang walaupun yang hadir lebih pada itu. jika yang hadir 30 ribu orang, maka jumlah bas yang perlu disediakan ialah sebanyak  750 buah bas. perhhh banyak gila bas yang digunakan. Teman cabar lah sekutu PR supaya tolong senaraikan nama bas dan no bas sebanyak 750 buah ni yer. takpe teman bagi sebulan untuk kerja kerja mencari ini.

Untuk tidak melalut , baiklah teman berterus terang. Jumlah bas yang digunakan mengikut sumber ialah hanyalah sebanyak 140 buah sahaja. teman ulang 140 buah sahaja. Jika di darabkan dengan 40 orang bagi sebuah bas, maka  jumlah yang hadir dengan menggunakan bas ialah seramai 5600. Oklah teman tambah dengan bas-bas yang hadir secara sukarela dan melalui jemputan KPPK. Anggaran yang hadir dengan menggunakan bas ialah lebih kurang 8000 ribu orang. Selebihnya itu dalam anggaran 25 ribu ke 30 ribu orang ialah penduduk sekitar dari pulau pinang dan penduduk tempatan.

Rupa-rupanya pembangkang takut dengan jumlah sokongan rakyat terhadap program kerajaan BN. Sudahlah projek baju kuning untuk buat provokasi tak menjadi. Dengan kata lain takut nak buat. Teman nampak kamil pegawai khas ustaz makhtar pun ke sana sini naik motor . kemudian masuk ke dalam sekolah. Join juga la sebab YB makhtar ada join.

KEPADA ANAKSUNGAI DERHAKA, KALAU MARAH PUN PADA UMNO, JANGAN LAH MARAH PADA QADA DAN QADAR ALLAH YER. LEPAS NI BAWALAH SUNAT TAUBAT BANYAK2.