Monday, October 15, 2012

15 OKTOBER APA KATA AKHBAR CINA DALAM SIRI JELAJAH NUAR DI PULAU PINANG

liputan akhbar kehadiran anwar di padang awam bandar tasek mutiara menjelaskan tentang perbuatan khianat pihak tertentu yang menyimbah cat hitam pada billboard bantuan kerajaan penang terhadap umat islam yang terletak di simpang tiga tasek . kepada siapakah nak ditujukan? apakah kepada umno? apakah umno yang melakukan perbuatan jahat ini?

yang peliknya ialah sehari sebelum nuar nak mai, baru billboard ini disimbah cat hitam. tak kan la orang tasek nak simbah. dekat tepi jalan raya dan jalan ini jalan utama serta berdekatan dengan kawasan pkr. pkr nibong tebal tak perlulah nak bersandiawara. kamu yang lempak cat, kamu nak salahkan orang lain agar ada isu anwar nak cakap di padang awam ....alahai kasihan pkr la ni


tu dia nuar nak bunyikan siren lawan tarik tali. pas cawangan bandar tasek mutiara bekerja keras dalam hal ini. kira glamourlah imam masjid kepala gajah , khairul yang dapat makan sebelah malik kassim ( pic dalam paper cina yang dilaporkan kawan BK. Bk tak beli pulak paper tu  )


program nuar di kepala batas. nuar salahkan jabatan pelajaran pulau pinang yang tak bagi kebenaran kepada kerajaan negeri edarkan borang tersebut. sapa cakap nuar? banyak sekolah yang terima borang ini. adik beradik aku pun dapat. yang pemalas ni pengerusi JKKN hangpa la. makan gaji buta. tak mau tolong edarkan kepada masyarakat setempat yang menghantar anak mereka ke sekolah berdekatan.