Monday, May 14, 2012

PASCA E 13 : LAGI AKHIRNYA BUKTI PAS TIADA TELUQ. BERKOKOK JE KUAT, BACUL!!!!


PUNYALAH TAKUT ..........SALLEH MAN PUN PELUK DAP....MUAH MUAH MUAHHHHH
Rai beza pendapat, fokus dasar bersama Pakatan

Hazayani Zakaria,
13 Mei 2012

KUALA LUMPUR: PAS berpendirian isu hudud sudah lama selesai dan Pakatan Rakyat harus menumpukan perhatian kepada isu-isu bersama seperti yang termaktub dalam Buku Jingga.

KALAU DAH LAMA SELESAI MINTA PENCERAMAH PAS JANGAN DOK SEDAP SEDAP MAKI UMNO . PAS SENDIRI YANG JUAL DAN HINA HUKUM ALLAH. PAC PENCACAI DAP. MALU DAN PENAKUT. CAKAP KENA BERANI USTAZ HADI WOIIIII


Presiden, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata, PAS akan terus bersama-sama Pakatan Rakyat dalam menangani masalah kemiskinan, menegakkan keadilan, mempertahankan Islam sebagai agama persekutuan, kebebasan mengamalkan agama-agama lain dan kedudukan Raja-Raja Melayu.

"Saya tidak mahu ulangi lagi (kenyataan tentang hudud) kerana saya mahu tumpu perkara yang sekarang. Perkara itu (hudud) tunggu kita memerintah dahulu. Sekarang kita tumpu cabaran pilihan raya ke-13. ( PUNYALAH PENAKUT......APA PUNYA PEJUANG JIHAD, TELUQ TAKDA)
"Saya berpijak di atas apa yang saya buat. Isu (hudud) ini tak berbangkit. Isu ini dah selesai kita bincang dulu," kata beliau pada sidang media di ibu Pejabat PAS, Jalan Raja Laut, dekat sini, hari ini. ( TAKUT LAGI...)
Abdul Hadi berkata demikian ketika menjawab soalan wartawan berhubung kenyataan karpal yang mahu beliau berhenti mengeluarkan kenyataan mengenai hudud.

Beliau juga berkata, perbezaan pendapat merupakan perkara biasa yang harus diraikan.

"Kalau ada perbezaan, itu perbezaan yang kita raikan antara satu sama lain," katanya.

Sebelum ini, Abdul Hadi dilaporkan berkata, isu hudud bukan menjadi fokus dan isu utama PAS dalam pilihan raya ini.