Saturday, January 28, 2012

PASCA E 13 : USTAZ ZIZAN PULAK DI SURUH LETAK JAWATAN. AZIZ BARI JENERAL PERANG NUAR YAHUDI


KUALA LUMPUR - Pakatan Rakyat (PR) akan membincangkan gesaan Prof Dr Abdul Aziz Bari, yang semalam menggesa perikatan itu agar mengenakan tindakan ke atas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abd Razak berhubung isu menyokong penggunaan Akta Universiti dan Kolej Universiti (Auku) bagi menangani lima pelajar Kolej Universiti Insaniah (Kuin) tahun lalu.

( SETPOL SENYAP TANPA SERIBU KATA.KENYATAAN AZIZ BARI PUN PR TERPAKSA BUAT PERBINCANGAN NAK PECAT UST ZIZAN.ISHHHH HEBAT SANGATKAH AZIZ BARI INI?)
Aziz membuat gesaan itu pada Wacana Sinar Siri ke-10: Masih Relevankah Auku? di Kompleks Media Karangkraf (Karangkraf), semalam. ( SIAP BUAT GESAAN LAGI.....GESA TU BROOO)
Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu berkata, isu tersebut akan dibawa ke mesyuarat tertinggi pimpinan PR dalam masa terdekat sekiranya ada aduan. ( PERHHH NAK BAWA ISU INI KE MESYUARAT PERINGKAT TERTINGGI KATA TIMBALAN PRESIDEN PAS. SIAPA AZIZ BARI BOLEH ARAHKAN PAS. HJ HADI PUN TAK KOMEN. PAS NI MACAM PUSAT DISCO PULA. BEBAS ORANG KELUAR MASUK NAK BUAT MAKSIAT DI DALAMNYA)
"Kita tunggu aduan, sekiranya timbul maka kita akan bincangkan pada mesyuarat tertinggi PR nanti," katanya kepada Sinar Harian hari ini.

SEMUANYA KERANA ISU..................

Mei tahun lalu, lima mahasiswa kolej universiti tersebut dibicarakan dan digantung pengajian kerana didapati terlibat dalam demonstrasi yang bertujuan untuk menyatakan bantahan terhadap pembinaan Sekolah Insan Bestari yang diadakan di kediaman Ar-Razi, Kuin.

Mereka membantah pembinaan di kawasan tersebut kerana dilihat tidak strategik dan akan mengganggu proses pengajian dan pembelajaran mahasiswa tahfiz.

Mereka yang dikenakan tindakan gantung pengajian ialah Mohd Faiz Mohd Arshad, Mohd Azlan Mat Zain, Ahmad Remi Mohd Arof, Zukhilatif Marzuki dan Muhamad Aiman Che Abd Razak.
NASIB KAU LA PAS. HAL RUMAH TANGGA SENDIRI DITENTUKAN OLEH ORANG LAIN. MALU MALU MALU