Wednesday, January 18, 2012

PASCA E 13 : ANGIN BERTIUP KENCANG MALIK KASSIM ADALAH ORANGNYA


angin bertiup kencang di seluruh pulau pinang sejak 2 minggu lepas. senarai nama calon pengganti ustaz elias telah pun berada di tangan pemimpin utama negara. sumber dalam kain menyatakan, mesyuarat exco pulau pinang telah memutuskan malik kassim sebagai ydp maipp supaya selari dengan jawatan exco yang disandang dan tawaran khas akan diberikan kepada salleh man untuk menutup kebodohan dan ke tololan pas pulau pinang. ada yang kata salleh man akan dapat satu jawatan exco baru atau pun pengerusi mana-mana glc kerajaan negeri,

berdasarkan kes di selangor, tidak mustahil malik kassim mewakili pkr memegang kuasa agama islam. khalid ibrahim yang sengal dan biul dalam pendidikan islam pun di ubah status sebagai manusia yang memegang portfolio Hal Ehwal Islam, Infrastruktur dan Kemudahan Awam. manakala adun sijangkang hanya dilantik sebagai exco yang menjaga portfolio Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan negeri. ini level pas jaga adat resam melayu. bukankah pas tak suka dengan adat resam melayu seperti berpantun, bersanding, adat makan sirih , adat melenggang perut dan sebagainya. lepas ni orang pas akan menjadi pejuang adat melayu la....geli ketiak BK .Orang pas jaga belia dan sukan. BK nak bagi cabaran tahap kacang pada exco pas dan pemuda pas bantulah exco kamu yang cabuk ini.bukankah pas tak suka nama Melayu. lepas ni boleh tukar kepada adat resam islam.buang sahaja melayu sebab pas sengal tak faham melayu di malaysia ialah islam. khalid ni pun ngaji tak berapa fasih tak percaya...suruh dia ngaji surah an naba' cukup atau ad dhuha.dengar betul betul bacaan dia.makhraj dia. dulu apa yang pas tak kata dia masa dok jaga umno.....geli BK

PERTAMA : PASTIKAN SEMUA ATLIT SELANGOR TUTUP AURAT
KEDUA : BOLA DAN SEGALA JUA PERMAINAN BERMULA LEPAS SOLAT ISYAK
KETIGA : SELESAIKAN MASALAH SOSIAL BELIA. SEBELUM NI  PANDAI CAKAP BN MACAM-MACAM. SEKARANG ALLAH DAH BAGI KUASA. JANGAN BAGI ALASAN TAK SEMPAT LA, SAYA BARU LA DAN PELBAGAI ALASAN TAHAP SIAL LAGI.
KE EMPAT: LEPAS NI PENCERAMAH PAS AKAN MULA CERAMAH DENGAN PANTUN
KE LIMA : 2 BULAN PASTIKAN MAT REMPIT, MINAH BOHSIA DAN ANAK LUAR NIKAH SELESAI.PASTIKAN TIADA KES KHALWAT DIKALANGAN BELIA.

CUKUP ITU SAHAJA BANYAK SURUH NANTI, PUAK PAS NI BUKAN TAHU BUAT KERJA.

berbalik dalam hal pulau pinang. PKR begitu tamak mahu menjaga agama islam sedangkan perangai pun tak islamik. bagilah pas jaga islam sebab mereka berlagak tahu jaga islam. malik kassim jadi ydp maipp ( kalau dapatlah) apa yang dia tahu. jadi imam tentu tak sah sebab bacaan nyer kurang jelas. bila jadi imam tak sah, macam mana nak jadi pemimpin. zaman muda bergelumang dengan dosa. belum kira dosa rebut projek zaman fairus jadi TKM.

semua percaturan ini dibuat oleh dap. pulau pinang bakal huru hara jika malik kassim la jadi ydp maipp. BK cadangkan salleh man sebab dia tahu la sikit ilmu agama ni. BK yakin pakar rujuk malik kassim ialah dr daniel. dap cukup sukakan malik kassim. dalam kes selangor pun sama jugalah. lepas ni puak pas jangan cakap kurang ajar pasal ibadah dan akidah. tengok diri sendiri. di pulau pinang keputusan dap muktamad malik kassim ialah ydp maipp yang baru.

TUNGGU ADA LAGI CITE PASAL MALIK INI.........BAGI DIA TARIK NAFAS LEGA UNTUK LANTIKAN YDP MAIPP.