Sunday, January 8, 2012

AMBANG 901 : TEKTIKAL BUNUH AKAN DIGUNAKAN


sebelum ini BK telah mendedahkan beberapa langkah yang bakal di ambil tanpa mengira pertimbangan moral untuk memastikan kempen 901 berjaya. antara yang BK sentuh ialah sampai ke tahap MEMBUNUH.perkara ini telah lama disedari. perlu di ingat pemikir pemikir gerak kerja anwar ialah che gu bad dan tian chua serta bebeberapa orang yang pernah berkhidmat dalam pasukan keselamatan yang telah pun menamatkan perkhidmatan . idea dan langkah mereka sudah pastilah berpaksikan kepada tektikal serangan tanpa disedari. maka malam semalam, bermula episod awal lakonan. semua lakonan perlu dibuat termasuk merosakkan diri sendiri.

 malam semalam sebelum sesi perhimpunan bersurai di cheruk tok kun terdengar suara mengumumkan bahawa bodyguard anwar di cucuk dan dikhabarkan d cucuk dengan jarum morfin. wahhhhh terbaik dalam lakonan abad ini. kemudian si pencacai yahudi bernama zaibulfaqar dari petang semalam memainkan sentimen bencikan polis. ayat-ayat twit zainulfaqar menyebut polis merampas baju kempen 901, ayat menyebut tentang mati dan sebagainya.

maka lakonan pun dimulakan di hospital seberang jaya. keadaan yang sama juga kepada safwan anang. siapakah yang tumbuk safwan? poliskah? atau safwan melakukan provokasi supaya dirinya ditumbuk juga. apa yang menarik perhatian di sini ialah, di ambang tak sampai 24 jam ini, pelbagai kemungkinan akan berlaku.

di bumi penang, BK menyaksikan pelbagai gerak kerja membawa penduduk pulau pinang pergi bercuti ke kuala lumpur mulai awal pagi ini. ada yang telah bertolak tengahari tadi. anwar pula disebut sebut akan bersumpah di rumahnya malam ini. lihatlah betapa perancangan yahudi yang menyamai abdulah b ubai.

BK berharap agar semua anggota polis akan bertindak secara terbaik kerana puak puak haramjadah yahudi akan menjadi polis serangan peribadi. mngkin esok akan ada yang menyamar sebagai anggota polis dan melakukan provokasi jahat sewaktu berhimpun. di harap anggota polis melengkapkan segala keperluan rakaman secara berlapis dalam perhimpunan kelak. BK seru semua umat Islam bangun malam berdoa agar anggota polis kita tidak dianiayai dan moga Allah kurniakan keamanan dalam negara. kita sedang berlawan dengan yahudi sekarang.