Wednesday, August 31, 2011

BERMULANYA PERANG OLEH PUAK DAJJAL PRO MAT SABU NYAYUK


Hari ini teman tertarik dengan gambar yang mula dipaparkan dalam beberapa blog pakatan haram. Mereka berjuang siang malam nak pertahankan kenyataan mat sabu. Mereka pusing cerita supaya masyarakat tahu mat indera ialah wira sebenar bukit kepong. mereka ambil semua cerita dalam memoir abdullah cd. Mat Sabu dalam kenyataannya di Sinar menyatakan beliau ada terbaca tentang riwayat perjuangan mat indera, tetapi lupa nama bukunya. La....rupanya mat sabu ni memang pelupa. selama ni dia membohong rakyat la. selalu cakap perkara yang mudah lupa.

Mat sabu pelupa. Maknanya pas mempunyai seorang timbalan presiden yang pelupa/nyayuk. Bahaya jadi timbalan presiden. kalau timbalan presiden dah nyayuk, maka dah tentulah pimpinan pas yang naikkan mat sabu semua nyayuk. Ini bermakna, Malaysia bakal dipimpin oleh orang nyayuk. Tidak sah syarat menjadi pemimpin kalau nyayuk.

Teman tertarik dengan gambar di atas. Mereka menyatakan umno mempunyai hubungan dengan negara komunis. Apa punya bengap la. Negara China sebuah negara yang mempunyai sistem kerajaan yang mengamalkan cara komunis . Malaysia hanya berhubung dalam konteks antara 2 kerajaan iaitu dalam hal perdagangan /ekonomi dan bukannya hal ideologi untuk membunuh orang melayu seperti komunis mat indera .

Hubungan malaysia china telah bermula sejak zaman Melaka lagi. Ketika itu China bukan sebuah negara komunis. China mmpunyai ramai maharaja.Sekarang China menjadi sebuah kuasa ekonomi dunia selepas amerika, jepun dan india. Barangan dari China murah belaka disebabkan faktor buruh yang murah. Di Malaysia gaji buruh sentiasa meningkat dan PR pun perjuang sampai nak gila untuk kerajaan naikkan gaji buruh.Sekarang apa komen PAS pula dalam gambar di bawah :
bapak komunis tanah melayu
kehadiran lee kuan yew ke kelantan atas dasar apa? Apakah kerana projek dap dan pas untuk tawan malaysia ? Pelik kan. Singapura sebagai sebuah negara melawat sebuah negeri yang gagal dimajukan pas. Mengapa lee kuan yew hadir di kala ini? Bukankah ini perancangan adik beradik komunis chin peng?
boleh pula bersalam dengan bukan mahram

TEMAN CABAR PAS , KALAU BERJAYA BENTUK KERAJAAN, BERANIKAH MEREKA MEMUTUSKAN HUBUNGAN DIPLOMATIK DENGAN CHINA?YANG KITA PERSOALKAN SEKARANG BUKANNYA HUBUNGAN DIPLOMATIK MALAYSIA CHINA. KITA PERSOALKAN MAT SABU NYAYUK DAN MAT SABU JULANG PENGKHIANAT DAN MUSUH NEGARA YANG BUNUH  6000 ORANG POLIS MELAYU ISLAM.