Friday, July 29, 2011

BLOGGER PAS BERTEMPUR REBUT DUIT


BLOGGER MAKAN DUIT!!!!!!!!!!!


PETIKAN DARI TRANUNGKITE
Oleh : AdukaTaruna

Gua tahu cerita ini. Tapi tiada bukti untuk gua melanggar Greenboc. Malah, Greenboc pada gua tidak mampu mengubah dasar atau polisi negara. Dan gua pernah suarakan supaya Greenboc disiasat di TKO. Hari ini, takdirnya, Moderator TKO, Wan JTK membangkitkan hal yang sama. Maka, gua menerbitkan artikel ini dengan memberi peluang kepada si penuduh dan tertuduh mempertahankan diri masing2.

Tanpa bukti pada gua, ianya mengisahkan Greenboc yang menggelapkan duit kepada rakan TKO. Dan kini, Wan JTK meminta gua dan PAS refrom tidak senyapkan korupsi Greenboc. Gua akan berada di pihak orang yang berjaya membuktikan dia benar. Itu kemampuan manusia. Lebih dalam dari itu Allah nilaikan. Kita hanya ada hak menilai bukti2 fizikal dan jasad.

Rupa2nya blogger PAS kuat main duit. Aduhaiiiii Laughing

TEMAN :

BLOGGER PRO KERAJAAN PULA ?BAGAIMANA DENGAN AGIHAN ONGKOS?