Friday, July 1, 2011

AYUH ANAK MUDA PENANG, EZAM BERSAMA KALIAN DI MASJID KAPITAN KELING

hari ini 1 julai 2011/ bersamaan 29 rejab , umat Islam Pulau Pinang perlu bangkit demi mempertahankan agama Allah. Ezam sanggup turun dari Kuala Lumpur untuk sama-sama berjuang dengan anak Pulau Pinang. Ayuh semua, kuatkan qudrat, tekadkan semangat , hari ini kita semua bersoalt jumaat di masjid kapitan keling. Jangan takut dan gundah. Bak kata ezam " jangan berumah di tepi pantai, kalau takut di ambung ombak". Anak muda kita penuhkan jalanraya dengan semangat juang untuk menuntut kebenaran. Jangan ingat mereka dap sahaja ang pandai berdemo, kita juga bisa bicara soal perjuangan. Mereka kotor dan jijik dan merupakan bahan api neraka.

Di anggarkan 3000 orang anak Penang akan bersamamu membawa misi perjuangan memartabatkan Islam. Kita bukan melawan Cina, tetapi kita lawan DAP. Lawan tetap kita lawan!!!!!!!Ingat!!! jangan berundur. Kita terus mara ke destinasi kita esok. Ini isyarat awal kepada mereka PR yang melatih rakyat bangkit. Nah!!!!biar semua kita bangkit.Takbir!!! Allahuakbar

Bersaksikan Rumah Allah ini, hari ini selepas solat jumaat, himpunan anak Pulau Pinang akan bangkit membela nasib agamanya yang ditindas oleh DAP. Cukuplah bersandiwara dengan memberikan peruntukan kepada pembangunan Islam, sedangkan harta tidak menjamin dakwah Islam berkembang.