Sunday, August 28, 2011

LAGI KOLEKSI MELAYU DI BUNUH KOMUNIS. MENGAPAKAH MAT SABU BERJUANG UNTUK KOMUNIS?

Lebih kurang 3500 nyawa anggota keselamatan kita terkorban samada semasa pertempuran dengan komunis ini ataupun kerana terkena jerangkap samar yang dipasang oleh mereka. Inilah ketuanya. Berapa ramai keluarga perajurit ini yang menderita kerana kehilangan orang yang menjadi harapan kepada keluarga. Berapa banyak air mata yang jatuh ke bumi akibat tindakan ganas komunis ini.
KOLEKSI UMAT

MATLAMAT DAN MOTIVASI PUAK HARAMJADAH KOMUNIS DALAM MISI MENAWAN MALAYSIA
PARTI KOMUNIS MALAYA= PARTI TINDAKAN DEMOKRATIK ( DAP)

APAKAH MASIH ADA LAGI PEJUANG KOMUNIS DI PAYA TERUBONG PULAU PINANG SEKARANG ?.MUJURLAH KERAJAAN BINA KOMPLEKS POLIS DI PAYA TERUBONG.

LENYAP PERKAMPUNGAN MELAYU DI BAKAR KOMUNIS

Seorang komunis melayu yang dikatakan handal, kebal-mat indra (yang ketiga dari kiri) telah cuba menyerang mukim empat, tetapi kejadian itu tidak berlaku kerana kiyai salleh telah bersedia. Mat indra cuba menyerang pagoh tapi gagal,Kemudian mat indra telah menyerang bukit kepong (tragedy bukit kepong) Gerakan parang panjang dikatakan dihentikan selepas mat indra di tangkap di sri medan Tetapi sebenarnya mereka telah menjadik homeguard dan menggunakan senapang pula. MOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS KIYAI SALLEH DAN PARA PEJUANG LAIN

MELAYU DI PANCUNG KOMUNIS

WAJAH PENGKHIANAT SEBENAR YANG MEMBUNUH MELAYU DI BUKIT KEPONG. MAT INDERA ATAU YANG SAMA DENGANNYA IALAH MAT SABU.