Friday, July 29, 2011

PAS YANG BUTA KAYU ATAU TUNGGUL KAYU?

BAPA YAHUDI MALAYSIA. KITA AKAN BUAT BANYAK LAGI PUSAT HIBURAN DI SELANGOR, KEDAH, KELANTAN.PAS TALAK BELANI LAWAN SAMA KITA

Teman semakin terkeliru dengan cara gaya pas yang semakin seperti tunggul kayu yang tunggu masa untuk dibakar. Tunggul kayu amat berbahaya kepada manusia. Kalu tersepak, sah sah boleh tertiarap. Begitulah sifat pas yang memberi kesan bahaya kepada umat Islam. Antara syiah imamiah amalan pas dengan wahabi, teman meletakkan bahaya lagi syiah imamiah amalan pas. Mat Sabu tokoh besar syiah malaysia memberi kesan langsung terhadap peranan merosakan amalan islami di Malaysia.Hari ini teman membaca harakahdaily. Portal berita pas yang sungguh menjijikan dan boleh memuntahkan. Apa tidaknya, kadang-kadang harakahdaily hanya mampu memaparkan berita yang jelas menunjukkan pemimpin dan pengikut mereka munafik.Mari kita baca artikel di bawah :


Sumber harakahdaily :

Hiburan: Ali Rustam membisu bantahan rakyat
Ahmad Danial

AYER KEROH, 25 Julai: Ahli Jawatankuasa Lajnah Penerangan PAS Melaka, Yusof Wahab melahirkan kekesalan di atas sikap Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam yang membisu dengan bantahan rakyat terhadap keputusan kerajaan negeri yang memberikan kelulusan untuk pusat hiburan melanjutkan masa operasi sehingga jam 3.00 pagi.
( wahai yusof wahab, mengapa pas selangor dan wilayah terus membisu dalam hal hiburan di i city. Mengapa pas di kedah ubah pendirian. Mengapakah pas pulau pinang tak berani nak tegur guan eng kerana pub di pulau pinang terus di buka sehingga awal pagi dalam bulan ramadhan. Perangai yusof macam gampang Cakap tak selupa bikin. Islam hanya pada baju sahaja.Yusof wahab hang mai pulau pinang tngok pusat urut gay yang beroperasi dalam bulan ramadhan. Ini lagi bahaya sebab pulau pinang kawasan pas dan DAP) 
Yusof berkata, Mohd Ali sepatutnya tampil memberikan maklum balas kepada rakyat Melaka sama ada bersedia untuk menghadkan masa operasi pusat hiburan atau meneruskan keputusan kerajaan negeri baru-baru ini.
( aku sokong dato Ali teruskan , sebab semua negeri di bawah perkongsian kuasa bersama  pas meneruskan hiburan dalam blan ramadhan. jangan layan pengikut pas yang seperti anjing tersepit.Jangan dok buat lawak bodoh . Pas sepatutnya buat demo besar besaran di Pulau Pinang. )
"Kita kesal kerana di saat umat Islam akan menyambut Ramadhan, kita dikejutkan dengan tindakan kerajaan negeri Melaka meluluskan perlanjutan operasi pusat hiburan sehingga pukul 3.00 pagi, baru-baru ini.
( hang tahu pun kesal. Umat islam pulau pinang, selangor dan kedah beribu ribu kali kesal. tapi parti hangpa pas tak pulak kalot marah dan berdemo ? pelik betui hangpa dalam pas. ada berapa jenis pas dalam pas?)
"Kita hairan bagaimana pemimpin yang mengaku Islam tetapi tidak tahu halal haram dan tidak menghormati bulan Ramadhan yang mulia," tegas Yusof yang juga merupakan Ketua Penerangan PAS Bukit Katil.
( aku nak tukar ayat begini " kita hairan bagaimana khalid dan azizan yang mengaku islam tetap tidak tahu halal dan haram dan tidak menghormati bulan ramadhan yang mulia " tegas badarkhubro yang juga merupakan pemerhati politik dalam pas )