Wednesday, February 1, 2012

PASCA E 13 : MACAM-MACAM BUDAK PAS NI...MACAM KARTUN


kenyataan hj hadi berkenaan isu smm hantar memorandum kepadanya :


Abdul Hadi turut menegaskan, dalam laporan semalam bahawa walaupun pertubuhan pelajar terbabit akan menghantar memorandum kepadanya, tetapi sehingga kini "mereka tak pun menyerahkan memorandum itu kepada saya."

"Kalau boleh saya pun nak tengok juga memorandum itu dan nak tahu juga apa yang nak dikatakan oleh para pelajar mengenai perkara itu," katanya.

Justeru, Syukri menyarankan agar Abdul Hadi patut merujuk perkara tersebut kepada Dewan Pemuda Pas, khususnya Ketua Pemudanya sama ada pernah menerima memorandum daripada mahasiswa atau tidak.

"Kami masih lagi mempunyai salinan memorandum tersebut. Antara isi kandungan memorandum itu ialah memohon pertimbangan Abdul Hadi untuk menasihati Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak agar tidak menggunakan Auku sebagai undang-undang di Kedah.

“Kami juga tidak nampak sebarang tindakan serius daripada Pas khususnya Dewan Pemuda untuk menasihati Azizan. Kami juga sehingga kini melihat Menteri Besar Kedah masih berpendirian untuk mempertahankan Auku,” katanya

KENYATAAN SMM BUDAK SURUHAN NUAR YAHUDI PULA:

1. Menuduh Pemuda Pas pecah amanah tidak menyampai memo kepada President

2. Cuba mengheret Presiden PAS masuk campur walau pun isu nya masaalah disiplin pelajar

3. Menyuruh President PAS mendapatkannya memo tersebut dari Pemuda PAS walau mereka kata ada salinan

4. Cuba mengheret Pemuda PAS untuk campurtangan hal disiplin pelajar


KENYATAAN BK

YANG BAGUSNYA NUAR YAHUDI. DIA YANG BELA BUDAK- BUDAK INI UNTUK ATTACK PAS DAN UMNO. NUAR YAHUDI JUGA DAPAT UNTUNG. DIA HANTAR SEORANG PENSYARAH SENGAL BERNAMA AZIZ BARI DAN BUDAK YANG GAGAL DI UNIVERSITI PI GANGGU AZIZAN.