Wednesday, February 1, 2012

PASCA E 13 : ANWAR TIBAI ULARMAK PAS. ULAMARMAK PAS BODOH BAHASA INGGERIS?


KATA ANWAR...BODOH!!!!! TAK FAHAM INGGERIS.DALAM UMNO DULU PUN ANWAR KATA ULAMAK PAS. DALAM PKR PUN KATA LAGI. YANG BETUL BETUL BODOH SEKARANG INI IALAH PAS. PAS BODOH...PAS BODOH...BANGKITLAH LAH PAS BODOH!!!


Pelbagai keterlanjuran yang dilakukan oleh Anwar. Satu demi satu. Ustaz Harun telah dengan jelas mengeluarkan kenyataannya membantah Anwar serta memohon penjelasan dari Anwar dalam isu Pluralisme Agama. Ustaz Harun dengan jelas menghukum kufur kepada orang yang menganuti fahaman menyamakan semua agama ini.( LA NI ANWAR KUFUR????)ORANG PAS YANG SOKONG ANWAR BERERTI DIA PUN NAK MASUK LUBANG TAHI KUFUR)

Dalam hal ini, Anwar sekali lagi menyalahkan puak ulama bahawa mereka tidak faham bahasa Inggeris.( PUAK PAS NI KENA SOKONG PPSMI DULU) Dalam perbualan dengan beberapa orang yang menegur Anwar atas keterlanjuran Anwar dalam kenyataannya di WSJ, Anwar sekali lagi mengatakan “depa tak reti Inggeris”.(BAHASA PENANG PAS NI BODOH/STUPID DALAM BI...ADUSSSSS) Jawapan yang sama Anwar guna ketika menjawap apabila batahan terhadap ucapannya menyokong Pluralisme Agama di London dan temubualnya yang mengatakan hukuman ke atas kesalahan jenayah seks sebagai kuno dan perlu dipinda yang disiarkan dalam BBC.