Tuesday, January 17, 2012

PASCA E 13 : SALLEH MAN BUKAN YDP MAIPP YANG BARU ?

Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Rosidi Hussain (gambar) , yakin PAS mempunyai kapasiti yang total bagi mengambilalih kedudukan UMNO sebagai pembela kepada masyarakat Melayu dan Islam.beliau mempunyai akses terus dengan lim guan eng dan merupakan ydp pas kepala batas. kuat bekerja untuk menjawat jawatan pesuruhjaya pas.
salleh man dijanjikan jawatan sebagai ydp maipp oleh anwar dan lge sekiranya memenangi jawatan adun permatang pasir. malangnya apakah beliau akan dicalonkan sebagai ydp maipp untuk menggantikan elias zakaria dalam masa terdekat ini. dikhabarkan salleh man merupakan orang kuat kepada ust nasharudin mat isa dan merupakan proksi beliau di pulau pinang. salleh man tidak bersetuju dengan kenyataan menyokong aktiviti gay atau lesbian yang diungkapkan oleh pemimpin pulau pinang.

jelas diketahui salleh man merupakan orang kuat ust nasha yang tidak bersetuju dengan anwar dan ust nasha sendiri menyatakan anwar mempunyai masalah moral. keadaan dan kedudukan semasa menyebabkan ada yang memaklumkan kepada BK mungkin salleh man tidak dicalonkan sebagai ydp maipp dan sekira ini berlaku, bermakna jelas proksi ust nasha di pulau pinang akan ditamatkan riwayatnya dalam politik.

kerusi permatang pasir bukanlah milik mutlak salleh man. salleh man bukan anak jati permatang pasir. yang merupakan prosi kuat kepada lge ialah timbalan pesuruhjaya pas pulau pinang ust roshidi.

kehadiran ust nasha dalam sidang perjumpaan pertama selepas hassan ali di pecat, adalah satu kesilapan besar walaupun atas nama sahabat separti. parasit parasit dalam pas yang merupakan proksi anwar di pulau pinang akan membersihkan pengaruh ust hassan ali dan ust nasha. justeru, apakah ini realiti pertama parasit sedang menyerang pulau pinang. jika benar, tepatlah ramalan BK . Jika tidak ada tektikal di sebalik permainan ini. proksi politik berkeliaran di merata tempat di pulau pinang.

perlu diingat jawatan hassan ali sebagai pesuruhjaya pas selangor  dan adun pas pun boleh dilucutkan dan dipecat, inikan pula jawatan sallah man sebagai adun pas dan pesuruhjaya pas pulau pinang. jangan terkejut?

berpegang tangan ketika manis. lepas tu cerai dan hentam bila dah tak sebulu
sehati sejiwa
mat sabu akan memastikan proksi ustaz nasha terpelanting dari pulau pinang
mereka berdua juga mempunyai calon tersendiri. seorang calon tiara dan seorang calon crv