Sunday, July 31, 2011

KES KAPAL SELAM PULA.....ISHHH ...ISHH......

Peguam Perancis pula yang PKR usung ke sana dan ke sini melalui SUARAM. Untuk apa peguam perancis ini mai Pulau Pinang dan bercerita pasal kapal selam. La untuk ini sahaja SUARAM panggil dia mai. Semata-mata nak buat fitnah. Kes altantunya, kes teoh beng hock, kes razak baginda dan pelbagai lagi kes lagi tak cukup ka hangpa nak mainkan. Semua fitnah. La ni dok usung pula orang perancis. Raja petra dan tak ada cite nak tolong? Kes cincin pun belum habis lagi hangpa nak mainkan dah nak mainkan isu peguam perancis ni pula.

BERITA PENAHANAN WILIOM BOURDON OLEH PEGAWAI IMIGRESEN. BAGI TEMAN BAGUSLAH TAHAN SEBAB NAK BUAT FITNAH DI MALAYSIA. SATU PERSATU GERAKAN NGOS PEMBANGKANG MAINKAN ISU FITNAH. KES ALTANTUNYA MEREKA UPAH SEORANG INDIA UNTK BUAT SURAT AKUAN SUMPAH. LA NI UPAH SEORANG MAT PERANCIS PULA DALAM HAL KOMISYEN PEMBELIAN KAPAL SELAM. MEMETIK KATA-KATA FITNAH SUARAM

" Bourdon dijangka mendedahkan butiran kontroversial mengenai pembelian kapalselam negara dengan firma gergasi pertahanan Perancis DCNS.Syarikat itu didakwa membayar komisyen “yang amat tinggi” kepada pegawai kerajaan Malaysia yang terbabit dalam perjanjian yang dimeterai pada 2002 itu.Bayaran komisyen kepada pegawai kerajaan dianggap satu jenayah mengikut undang-undang Perancis"

Main isu rasuah la pula suaram ini. isu cincin pun fitnah. pandai betul la mereka berlakon dan mencari pelakon. kes teoh beng hock bawa pakar dari thailand. Yang peliknya pakar filem korea dan amerika kata video anwar itu sah, mereka tak mau percaya pula. TEMAN RASA ELOKLAH MALAYSIA PULA PANGGIL PAKAR FILEM KOREA DAN AMERIKA CERITAKAN KESAHIHAN VIDEO ANWAR PULA.

HUMAN RIGHTS UNTUK SIAPA? UNTUK ANWAR DAN DAP? SUARAM SATU MALAYSIA DAH TAHU KAMU MEWAKILI NGOS PRO PEMBANGKANG. SO, SUARAM ADALAH TEMPAT UNTUK ANWAR DAN DAP GERAKAN KEBANGKITAN NGOS PRO BARAT DAN YAHUDI

Pengarah Suaram, Cynthia Gabriel. betul betul la bodoh. Malaysia ada undang-undang. SUARAM tak pernah pun melenting apabila hak tuan tanah di kampung buah pala dirampas? sebab apa? sepatutnya suaram perjuangkan hak penduduk kampung buah pala.