Saturday, April 28, 2012

BERSIH 3.0 : MENEPATI 24 PROTOKOL YAHUDI ( BACA HURAIAN RINGKAS INI. YAHUDI 30=3.0)


Protokol Pertama

Cara memerintah sebaik-baiknya ialah dengan menggunakan kekerasan dan keganasan bukan dengan perbincangan ilmiah. Hak itu terletak kepada kekuatan ( INI YANG SEDANG DIGUNAKAN OLEH BERSIH DENGAN MEMAPARKAN KEKUATAN BERHIMPUN UNTUK MENYATAKAN HAK). Siapa kuat, dialah berhak, kerana dalam hukum alam, kebenaran terletak dengan kekuatan. Sesungguhnya politik tidak sesuai dengan akhlak. Pemerintah yang berpandukan moral bukanlah ahli politik yang bijak ( RUJUK KES LGBT YANG MENAFIKAN HAK MORALITI). Mereka yang ingin memerintah, mestilah pandai menggunakan tipu helah dan matlamat menghalalkan cara. Minuman keras haruslah digunakan untuk mencapai tujuan itu.( KES PULAU PINANG)

Protokol Kedua

Bantuan-bantuan yang diberikan oleh bangsa yahudi melalui agen-agen Yahudi akan memperkuatkan kaum yahudi. Yahudi akan memerintah bangsa lain seperti bangsa itu memerintah negaranya sendiri, tanpa disedari bahawa mereka telah berada di bawah genggaman yahudi.( BANTUAN SOROS UNTUK YAHUDI MEMERINTAH MALAYSIA . BANTUAN NED KEPADA GERAKAN BERSIH 3.0) Ketua pentadbir yang dilantik untuk mengatur pentadbiran negara, mestilah terdiri daripada orang-orang yang berjiwa budak, yang mudah diarah untuk kepentingan Yahudi ( ITU SEBAB ORANG MUDA DILONJAK SUPAYA MUDAH DI ATUR PEMIKIRAN MEREKA KELAK). Melalui akhbar, Yahudi menggerakkan fikiran orang ramai serta mengambil kesempatan untuk mendapatkan emas, meskipun dari lautan darah dan airmata. Pengorbanan adalah perlu, kerana setiap nyawa dikalangan yahudi berharga seribu orang bukan Yahudi

Protokol Keempat

Bangsa Yahudi mestilah menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama serta mengikis daripada hati orang bukan Yahudi prinsip ketuhanan dan menggantikannya dengan perkiraan ilmu hisab serta lain-lain ( GIAT BERLAKU DALAM IFC YANG DIPERJUANGKAN OLEH PENGERUSI BERSIH 3.0 S. AMBIGA. DIA ADALAH PEJUANG UTAMA IFC) keperluan kebendaan. Fikiran orang bukan Yahudi mestilah dialihkan ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal-soal musuh mereka. Akhirnya segala kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi

Protokol Ketujuh

Orang-orang Yahudi wajib menabur fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa Yahudi, maka wajiblah orang Yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia. ( APA YANG PR BUAT IALAH MEMABUR FITNAH BERKAITAN PEMERINTAHAN NEGARA. KES ALTANTUNYA, KES PEMBELIAN KAPAL SELAM, KES KEMATIAN TEOH BENG HOCK DAN BANYAK LAGI)
Protokol Kesembilan

Yahudi akan mendirikan kerajaan
( INI YANG MAAT DISUKAI OLEH ANGKATAN MUDA KEADILAN DAN PEMUDA PAS. BANGGA DENGAN TEORI DAN DASAR BARU SEPERTI LGBT)

Protokol Kesepuluh

Yahudi akan membawa masuk racun ‘Liberalisma' ke dalam negara-negara yang bukan Yahudi supaya menggugat kestabilan politik. Pilihanraya diatur supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen yahudi dalam melaksanakan rancangan rancangan Yahudi.
( SEMUA ORANG DAH TAHU ANUAR IBRAHIM TERANG TERANG BAWA FAHAMAN LIBERALISME SAMA DENGAN AMBIGA)

Protokol Kedua belas

Yahudi akan mengubah pengertian tentang kebebasan atau kemerdekaan dengan mentafsirkan istilah itu sebagai mengamalkan apa-apa yang diperkenalkan atau dibenarkan oleh undang-undang sahaja. Kalau bangsa bukan Yahudi diberi permit menerbitkan sepuluh akhbaratau majalah, maka bangsa Yahudi mesti menerbitkan 30 akhbar atau majalah. Perkara ini amat penting kerana ia adalah alat untuk mengubah fikiran rakyat.

( RUJUK KES BERSIH. BK TAK MAU ULAS. TENGOK ANGKA 30 TU = 3.0 )

diktator dengan membuat dan melaksanakan undang-undang yang tegas, iaitu undang-undang yang akan membunuh tanpa pengampunan. Yahudi akan merosakkan moral pemuda-pemuda bukan Yahudi dengan menanamkan teori-teori palsu dan ilmu-ilmu yang batil.