Saturday, April 28, 2012

BERSIH 3.0 : CINTAILAH KEAMANAN PESAN DATO RAIS

mereka benar benar mahu mencabar polis dan kerajaan kerana mereka telah benar benar mahukan perubahan secara songsang dan mengenepikan hak. apakah mereka ingat mereka sahaja yang tahu berdemo dan bangkit melakukan perbuatan khianat?siapakah yang amat seronok? bukankah yahudi dan soros sekutunya?
amat menyedihkan sehingga lewat pagi tadi, 85% yang berhimpun mahu bergerak ke dataran merdeka ialah orang melayu yang mengucap 2 kalimah syahadah.berjaya juga kafir kafir ini menjadi melayu sebagai lembu . mereka menyalak polis anjing .apakah mereka tidak sedar mereka melebih anjing kepada kafir yahudi? mereka hanya tahu menganjingkan orang lain tetapi mereka terlupa mereka juga anjing yahudi.
sayang anak muda Islam...apalah lagi yang mereka mahukan atas nikmat yang Allah kurniakan kepada mereka.

memetik pesanan daripada YB Dato Seri Utama rais Yatim yang ingin BK  kupaskan iaitu seruan mengekalkan keamanan .Setiap pihak dalam peringkat individu , keluarga, masyarakat , pemimpin , penjawat awam serta swasta mestilah jijik kepada maksiat dan kemungkaran kerana ia adalah lambang kekufuran sedangkan kekufuran itu akan menghilangkan nikmat keamanan dan mudah mendapat makanan.Firman Allah SWT

Allah memberikan satu contoh: Sebuah negeri yang aman damai dan tenteram, yang didatangi rezekinya yang mewah dari tiap-tiap tempat, kemudian penduduknya kufur akan nikmat-nikmat Allah itu, maka Allah merasakannya kelaparan dan ketakutan yang meliputi keseluruhannya disebabkan apa yang mereka telah lakukan.

Firman Allah,“Tiadalah Kami mengutus engkau (wahai Muhammad) melainkan untuk menjadi Rahmat bagi sekelian alam.” (al-Anbiya: 107)

Nabi bersabda, "Tidaklah dianggap beriman di kalangan kamu sehingga aku lebih dicintainya daripada ibubapanya, anaknya dan manusia seluruhnya." (HR Bukhari)


KESIMPULAN : BERHIMPUN MENYOKONG AGENDA YAHUDI DAN MEMBENCI SESAMA MUSLIM IALAH SATU PERKARA YANG AMAT TIDAK DISUKAI OLEH ALLAH DAN NABI MUHAMMAD SAW. MEREKA MELAKUKAN PERBUATAN KEJI YANG TERAMAT SANGAT. NABI SAW TURUN KEBUMI MEMBAWA RAHMAT DAN BUKANNYA MENGAJAR MANUSIA BERDEMO ATAU MELAKUKAN PERBUATAN KEROSAKAN DI MUKA BUMI. YA ALLAH BANTULAH HAMBA HAMBA MU YANG ISLAM DI KOTA KUALA LUMPUR AGAR JINAK HATI MEREKA UNTUK PULANG DAN BERIBADAH KEPADA MU. SEDARKAN MEREKA KERANA PERBUATAN MEREKA HATI INI MENGIKUT JEJAK YAHUDI.