Friday, January 6, 2012

901 : MALAM 5 JANUARI USM DISERANG SOLDADU YAHUDI

Fail:USMGate.jpg
program yang di rancang oleh DEMA dan SPF malam semalam hambar apabila pada peringkat permulaan hanya dihadiri oleh 30 orang lebih sahaja. sehingga tamat program pada jam 10.40 hanya seramai lebih kurang 230 orang sahaja yang hadir termasuk wartawan lebih kurang seramai 30 orang, penyokong DEMA, SPF dan PMI dalam lingkungan 80 orang. yang selebihnya ialah mahasiswa yang ingin sangat melihat hebat sangatkah puak-puak soldadu yahudi ini buat kalut di usm.Tajuk program semalam ialah Solidariti Mahasiswa terhadap insiden 'UPSI Berdarah' bertempat di Gelanggang Bola Keranjang Desasiswa Bakti Permai, USM

Dalam artikel BK sebelum ini, BK telah berulang kali menyebut bahawa zainulfaqar yang bekerja dengan buletin mutiara di bawah guan eng akan menjadi master mind di dalam setiap pergerakan mahasiswa usm. akhirnya perkara ini terbukti apabila zainulfaqar memang hadir dan kelihat juga dia berhujah dengan novandri . Tapi soldadu yahudi ini macam lauk je la dengan novandri.

Majlis bermula dengan ucapan setiap wakil. Mereka berhimpun dalam bentuk bulatan. kemudian seorang demi seorang menyatakan pendirian menyokong tindakan adam adli dan memperjuangkan nasib safwan anang, adam adli dan sekutunya. Tiada apa yang menarik malam kelmarin sebab banyak persoalan yang di tanya oleh mereka yang hadir GAGAL  di jawab oleh pihak yang kononnya berlagak hero . tapi hero secara hingusan. Dalam perhimpunan semalam, pujian harus diberikan kepada pihak pentadbiran usm yang telus dan terbuka dan tidak mencampuri urusan mahasiswa. biarlah mahasiswa dengan mahasiswa. UPSI perlu belajar dari usm cara menguruskan mahasiswa.

Walaupun usm mempunyai PMI, namun malam kelmarin nilai kewarasan dapat dibuktikan oleh semua yang hadir. Tidak seperti mahasiswa upsi yang nak goncang pagar, baring dijalan raya dan semua perbuatan yahudi yang lain dilakukan. Sempat juga BK merakamkan perdebatan soal jawab antara zainulfaqar dengan novandri. Macam BK maklumkan tadi, zainulfaqar tidaklah hebat manapun. hebat dia pada sifat mazmumah dan kurang ajar ajer.

Program semalam tamat pada jam 10.40 malam dengan disuraikan oleh pegawai perhubungan awam usm .Nama pegawai tersebut tak silap BK en izam (berdasarkan pertanyaan BK pada student yang hadir).

YANG TERSIRAT

BK melihat program semalam adalah satu cubaan untuk merosakan dan mencemarkan nama baik USM. USM tidak melatah tetapi perlu ingat zainulfaqar akan terus melancarkan provokasi kepada usm agar usm melatah. Zainulfaqar ialah budak mentah soldadu yahudi. ingatlah yahudi akan dikalahkan oleh islam. malam semalam wartawan dan akhbar pro guan eng cukup ramai yang turun. nak ambil gambar dan nak buat cerita kalau berlaku huru hara semalam. Mereka harapkan keselamatan usm dan hep ambil tindakan. Tapi mereka silap.alih-alih topik perdebatan semalam tukar jadi ilmiah sebab semua perkara speaker tak tau nak jawab.

Pesan BK, kalau anak jantan, tak perlu panggil orang luar minta bantuan. berdebat sesama mahasiswa. kalau takde teloq , panggil wartawan ramai-ramai . Maruah guan eng tercemar juga semalam sebab dia mempunyai seorang  WARTAWAN BULETIN MUTIARA YANG SENGGAL LAGI BENGAP. PATUTLAH DI BUANG DARI AKHBAR MILIK SALAH SEBUAH PARTI PEMBANGKANG.
dikhabarkan mamat SMM ini akan turun usm kerana bagi mereka momentum usm malam semalam gagal. berhati hati usm dalam gelombang kedua.

mereka bakal mengamuk di usm keranan kegagalan semalam.Pesanan BK semua warga USM ingatlah firman Allah di bawah :


PESANAN ALLAH TERHADAP BAHAYA YAHUDI HARUS DI AMBIL SEBAGAI PANDUAN MELAWAN SOLDADU YAHUDI YANG DIGERAKKAN ZAINULFAQAR.