Sunday, December 4, 2011

TENTERA MAYA UMNO AMBIL PEDOMAN TENTERA NYAMUK MENYERANG NAMRUD


SAYA SUKA GRAFIK INI

INI MUSUH KITA. JANGAN TAKUT DENGAN PROVOKASI YANG MENYATAKAN KALAU KITA LAWAN GUAN ENG DAN KIT SIANG BERERTI KITA LAWAN CINA DI PULAU PINANG. PERLU DI INGAT GUAN ENG DAN KIT SIANG ADALAH PUNCA UTAMA SEKIRANYA SESUATU BERLAKU DI PULAU PINANG ANTARA ISLAM DAN KAFIR.KITA BUKAN LAWAN DENGAN KAFIR ZIMMI. ETAPI DALAM ISLAM MENYURUH KITA MENENTANG KAFIR HARBI DAP


UCAPAN DATO ZAHID HAMIDI NAIB PRESIDEN UMNO  :

Beliau melahirkan penghargaan kepada 'tentera baru' Umno dan BN iaitu pengamal media sosial seperti pengguna Twitter, blogger dan Facebook.

"Kita mesti hargai bala tentera siber kita yang berjuang untuk kita, bantu kita tanpa upah, tanpa tidur, tanpa ganjaran untuk mereka.

BK KHABARKAN UCAPAN INI  DENGAN FIRMAN ALLAH  DI BAWAH :

Dan tidak ada yang mengetahui tentera Tuhanmu melainkan Dia sendiri.” (Surah al-Muddatsir: 31)

KATA -KATA NAMRUD SAMA DENGAN KATA-KATA ANWAR IBRAHIM :

Namrud yang mempunyai ratusan bala tentera mencabar Nabi Ibrahim dengan penuh angkuh. "Sekiranya Tuhanmu mempunyai malaikat, maka kirimkanlah mereka supaya berperang dengan aku," kata-nya kepada Nabi Ibrahim.

BUKANKAH ANWAR JUGA BEGITU ANGKUH DAN TIDAK TAKUT DENGAN KUASA PERUNDANGAN DALAM NEGARA? SEMUANYA INGIN DILANGGAR DAN DINAFIKAN HAK .

HAYATI KISAH SERANGAN TENTERA NYAMUK TERHADAP NAMRUD

Tentera Namrud ketakutan apabila ruang angkasa berubah menjadi gelap. Jutaan nyamuk menuju ke arah mereka dengan dengungan yang membingitkan.Tentera Namrud kebingungan. Mereka bertempiaran cuba menyelamatkan diri. Namun seorang demi seorang rebah menyembah bumi menjadi 'ratahan' nyamuk yang rakus menghisap darah.

Namun Allah menunda kematian Namrud agar dia dapat menyaksikan sendiri kehancuran tenteranya kerana berani mencabar Tuhan. Namrud dibiarkan pulang ke mahligainya dalam keadaan penuh terseksa akibat gigitan nyamuk di seluruh tubuhnya.

Selama tiga hari nyamuk menghurung pekarangan mahligai Namrud. Bagaimanapun selama tempoh itu ternyata dia tetap enggan bertaubat. Lantas serangga kecil itu menyelinap masuk ke lubang hidung serta seluruh rongga raja yang angkuh itu. Dia menggelupur dan menjerit menanggung kesakitan yang amat sangat. Beberapa ketika kemudian Namrud menemui ajalnya.

Kisah Namrud perlu dijadikan pedoman bagi seluruh  BLOGGER PRO UMNO kerana ia menceritakan pembalasan Allah terhadap manusia yang ingkar dengan ajaran Allah. Siapakah yang ingkar : Anwar Ibrahim yang menyokong lesbian dan gay.DAP yang menyokong kemusnahan Islam. 

AYUH SEKALIAN RAKAN BLOGGER, RAKAN FB DAN TWITTER, BANGKIT BERSAMA LAUNGAN SEMANGAT JIHAD PRESIDEN UMNO DAN TIMBALANNYA . AYUH BANGKIT BERSAMA AZAM DAN DOA KEMENANGAN. AMBIL SEMANGAT BADAR DAN PEDOMAN IKTIBAR UHUD.