Sunday, September 25, 2011

BENARKAH GUAN ENG BERKONFRAN DENGAN BETTY ?BETTY TIDAK BERTANGGUNGJAWAB

BETTY SEKARANG JARANG BERADA DI MELAKA. BELIAU LEBIH KERAP BERSAMA GUAN ENG. KEMANA SAHAJA IKUT GUAN ENG. JARANG SANGAT SAMPAI KE MAHKAMAH PUN DIA IKUT JUGA. APA DAH JADI INI? BENARKAH URA-URA SKANDAL GUAN ENG DENGAN SETIAUSAHA AKHBARNYA TELAH DIKETAHUI OLEH BETTY?

FAKTA :
Pada tahun 2008 , Chew mengalahkan calon baru, Lee Kiat Lee bagi kerusi Kota Laksamana di mana beliau mendapat 11043 undi manakala Lee mendapat hanya 3801 undi.Soalnya sekarang mengapakah adun kota laksamana yang sepatutnya berada di melaka untuk berkhidmat dengan rakyat akhirnya makan gaji buta dan membiarkan rakyat kota laksamana. Akhirnya penyelaras dun BN juga yang perlu membantu rakyat.

Beginikah sikap isteri seorang ketua menteri yang bercakap soal CAT , tetapi isterinya sendiri tidak CAT. Betty tidak bertanggungjawab dan tidak amanah dalam tugas. Betty tinggalkan kota laksamana bukan kerana sayangkan guan eng, tetapi rupanya risau guan eng main dengan awek lain di pulau pinang. guan eng mana boleh bersabar kalau dah nampak rezeki depan mata.

BETTY TIADA AKAUNTIBILITI, TIDAK AMANAH DAN MAKAN GAJI BUTA!!!!!!!!!!!