Wednesday, August 10, 2011

UMAT ISLAM JANGAN LUPA PERANG SALIB.PESANAN BUAT SI KAFIR




RAMUAN MENGHANCURKAN UMAT ISLAM SEDANG SIAP DI ADUN DAN DI MASAK OLEH IBLIS DAP DAN BERTOPENGKAN PAS DAN PKR.


PERINGATAN ALLAH KEPADA MEREKA AHLI PARTI PAS, PKR DAN UMNO YANG LEKA.
Firman Allah swt Surah Al Baqarah Ayat 34


Dan (ingatlah) ketika kami berfirman kepada malaikat: "Tunduklah (beri hormat) kepada Nabi Adam". Lalu mereka sekaliannya tunduk memberi hormat melainkan Iblis; ia enggan dan takbur, dan menjadilah ia dari golongan yang kafir.

Firman Allah swt Surah Al A'raaf Ayat 11



Dan sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu, lalu Kami membentuk rupa kamu, kemudian Kami be...
Dan (ingatkanlah peristiwa) ketika Tuhanmu berfirman kepada malaikat: "Sesungguhnya Aku hendak menciptakan manusia dari tanah liat yang kering, yang berasal dari tanah kental yang berubah warna dan baunya. "Kemudian apabila Aku sempurnakan kejadiannya, serta Aku tiupkan padanya roh dari (ciptaan) ku, maka hendaklah kamu sujud kepadanya. (Setelah selesai kejadian Adam) maka sujudlah sekalian malaikat, semuanya sekali, -Melainkan Iblis; ia enggan turut bersama mereka yang sujud.

Firman Allah swt Surah Al Isra' Ayat 61
Dan (ingatkanlah peristiwa) ketika Kami berfirman kepada malaikat: "Sujudlah kamu kepada Adam"; maka mereka sujudlah melainkan iblis; ia berkata: "Patutkah aku sujud kepada (makhluk) yang Engkau jadikan dari tanah (yang di adun)?"
KESIMPULAN : MEREKA YANG KAFIR DAN ENGGAN SUJUD KEPADA ALLAH IALAH GOLONGAN KAFIR YANG AKAN DILAKNAT ALLAH. APA HAL TAKUT SANGAT PAS DENGAN DAP INI. CAKAPLAH PERKARA YANG HAK. SAMPAI TAKUT NAK BUAT KEPUTUSAN DALAM HAL JAIS.PAS KENA JELAS DALAM HAL INI.. INI SOAL AKIDAH. UMNO PERLU MASUK KE MEJA RUNDINGAN DAN BUAT KEPUTUSAN DEMI AKIDAH ISLAM. JANGAN SAMPAI ALLAH MEMBERI MALAPETAKA KE ATAS BUMI MALAYSIA. NAUZUBILLAH. TEMAN TAKUT BALA KERANA KECUAIAN UMAT ISLAM MALAYSIA. JANGAN AGONGKAN KAFIR WAHAI PAS.............