Saturday, August 27, 2011

BAHAGIAN 1 : TIMBALAN PRESIDEN PAS YANG BODOH LAGI TOLOL


PETIKAN UTUSAN BERKAITAN UCAPAN SEORANG TIMBALAN PRESIDEN PAS YANG BUTA KAYU DAN GAGAL DALAM SEJARAH.

KUALA LUMPUR 26 Ogos – Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu mencetuskan kontroversi baru apabila menganggap pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang dan membunuh anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong sebagai hero sebenar.

Menurutnya, Muhammad Indera, lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Goh Peng Tun dan 200 anggota komunis adalah hero sebenar, bukannya 25 anggota polis dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai polis itu.

Dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang 21 Ogos lalu, Mohamad turut mendakwa Dato’ Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana tokoh tersebut adalah pegawai British.( SIAPA YANG DI BELAI BRITISH WAHAI SI GAMPANG MAT SABU?BUKANKAH BRITISH DOK BAGI GAJI PADA MPAJA. KENAPA BODOH DAN SENGAL SANGAT?)

Beliau juga berikrar untuk mengubah semula sejarah kemerdekaan negara jika pembangkang berjaya merampas Putrajaya kerana dakwanya, sejarah yang tertulis pada hari ini tidak memaparkan fakta sebenar selain hanya memihak kepada UMNO

PERKARA YANG MAT SABU TAK TAHU DAN TAK MAU BAGITAHU.


Parti Komunis Malaya yang ditubuhkan pada 20 April 1930 telah bekerjasama dengan pihak British untuk menentang Jepun melalui Tentera Anti-Jepun Rakyat Tanah Melayu (MPAJA) berdasarkan perjanjian yang dibuat pada 8 Disember 1940.
Menerusi MPAJA, bantuan senjata, latihan, kewangan, bekalan lojistik dan perubatan telah diperolehi dari British.Ini bermakna sebenarnya komunis melalui nama asalnya MPAJA telah mendapat latihan penuh oleh British dan memang niat sebenar mereka untuk membunuh Melayu . Memandang mungkin dato nenek dan mak bapak mat sabu pun komunis, lalu inlah sejarah baru yang bakal ditempa matsabu. Baru teman tau yang dato nenek mat sabu komunis.