Monday, March 17, 2014

5 ORANG INI SEBAB DAH KAYA KERANA UMNO MAKA MEREKA BANTAI UMNO

Sharif
Tan Sri Sharif Omar yang juga bekas Timbalan Ketua Menteri  Pulau Pinang mengakui bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir  Mohamad mempergunakan seluruh jentera Umno untuk menzalimi Datuk Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998.

“Semasa saya jadi Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Pulau Pinang,  disuruh buat mesyuarat panggil ketua cabang, untuk sokong tindakan pemecatan yang dikenakan ke atas  Anwar Ibrahim.

Mohd Shariff   menyerahkan borang keahlian menyertai KEADILAN ketika ceramah di Kajang, pada Jumaat lepas
Thamrin
Datuk Tamrin dalam ucapannya berkata, sudah tiba masanya rakyat Kajang melalui PRK ini menolak pembaziran dilakukan kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib Razak.

Tun Ghafar Baba ini berkata,  Najib boros berbelanja termasuk menggunakan pesawat persendirian ke luar negara, sedangkan rakyat terbeban dengan kenaikan kos sara hidup.

“Kita (rakyat Malaysia) dapat apa?, Umno BN menang dulu sebab tipu orang kampung, jadi apa yang ditunggu lagi?

“Saya minta tuan puan, kita tunjukkan. Ajar BN cakap dengan pimpinan Najib, kepimpinan Najib tidak boleh dihormati lagi.
ceramah 2

Dr Zayadi Awanag Noh pula menjelaskan kepentingan memilih kepimpinan yang baik untuk kesejahteraan rakyat, dengan menjadikan kerajaan Kelantan dan Selangor sebagai contoh.

“Mereka (pemimpin Umno) hidup di luar batasan kemampuan, tapi rakyat kena makan kangkung.

“Kita mahu kepimpinan yang baik. Kenapa Kelantan boleh bertahan 23 tahun? Kerana kepimpinan Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat. 
ceramah
Dato Lajim Ukin


Tan Sri Muhamad Taib. La ni semua UMNO tak betui