Friday, August 10, 2012

PASCA E 13 : PEMIMPIN DAP DARI KAUM INDIA DAH KELAM KABUT

GAMBAR SEWAKTU MULA BERKASIH SAYANG. DAHULU LA...SEKARANG PERANG DAH MULA

Sumber arkib : bernama

BUKIT MERTAJAM: Beberapa badan bukan kerajaan (NGO) India Pulau Pinang hari ini mengadakan demonstrasi aman bagi membantah campur tangan kaum lain dalam pengurusan Lembaga Wakaf Hindu Pulau Pinang.
Dalam demonstrasi yang diadakan di Permatang Tinggi di sini, mereka turut membawa poster gambar monyet dan katak dengan perkataan 'Pengkhianat kaum India nombor 1 - Seri Delima' dan 'Pengkhianat kaum India nombor 2 - Bagan Dalam'.

Timbalan Presiden Malaysia Indian Voice, D R Raja, berkata mereka mengadakan demonstrasi itu bagi melahirkan rasa kesal terhadap tindakan beberapa pihak tidak berkenaan yang didakwanya cuba mengambil alih kepimpinan dan pengurusan lembaga itu.

"Kami menolak sebarang campur tangan pihak lain terutama mereka yang bukan beragama Hindu untuk mentadbir lembaga itu," katanya kepada pemberita selepas mengadakan demonstrasi itu.

Pengerusi Persatuan Ibu Bapa dan Guru Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Nibong Tebal, A S Maniam, berkata mereka menolak sebarang campur tangan di dalam lembaga terbabit.

Isu Lembaga Wakaf Hindu Pulau Pinang timbul apabila Pengerusi DAP Karpal Singh dikatakan campur tangan dalam pentadbiran lembaga termasuk menggantikan beberapa anggota yang dilantik Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, P Ramasamy. - BERNAMA

'Pengkhianat kaum India nombor 1 - Seri Delima'
'Pengkhianat kaum India nombor 2 - Bagan Dalam'.
bukan beragama hindhu yang cuba masuk campur hal ehwal agama hindhu


PERANG YANG PANAS DALAM DINGIN !!!!!!! WOKEH LANTAK KAU LAH DAP. CAKAP MACAM BAGUIH. HAK AGAMA LAIN PUN KAU NAK KACAU.