Thursday, March 8, 2012

PASCA E 13 : PEMIMPIN PR PENANG ADA PORSCHE.....KAYA GILA...MANA DAPAT DUIT NI???

Porsche-Cayenne-GTS-3-1
Gambar Contoh : Porsche Cayenne


tanggal 7 mac 2012 ( rabu)  satu mesyuarat tertutup PR Balik Pulau telah diadakan Balai Raya JKKN Kongsi. Mesyuarat ini diketuai dan di anjurkan oleh Mat Tuah seorang ahli PAS yang dah melonjat ke dalam parti PKR.Beliau merupakan penyelaras DUN Pulau betong. Mesyuarat ini bermula pada jam 9.30 malam dan berakhir pada 11.30 malam. Anggaran mereka yang hadir ialah seramai 20 hingga 30 orang. Mereka yang hadir ramai terdiri daripada pimpinan PAS kawasan.

BK tak hirau sangat tentang mesyuarat ini, cuma yang BK nak maklumkan pada semua salah seorang yang hadir dengan memandu Porsche Cayenne ialah encik mohd ibrahim. Dia pakai jubah malam tu. bila Bk semak dengan kawan-kawan, porcshe ini di daftarkan di bawah nama anakknya yang bernama yuslinda bt mohd ibrahim . alamat no ....... changkat minden..........gelugor.

BK tak hairan sangat isi kandung mesyuarat tu, sebab dah ada dalam poket kawan-kawan BK. Cuma yang Bk nak bagitau kaya juga puak-puak  nuar ibrahim ini. jika pemimpin umno pakai kereta besar sikit, depa kata rasuah dan makan wang rakyat. tang depa pakai kereta mewah, kenapa pr diam?