Sunday, January 15, 2012

PASCA E 13 : GAY DIBOLEHKAN DI MALAYSIA : KEPALA OTAK HANG NUAR


wow according to this thing you're fucking gay

                                                      INI PERKARA BIASA BAGI GAY
ANDA SETUJU DENGAN SEMUA PERLAKUAN INI. MENJIJIKAN. HANYA MENANTI BALA ALLAH SAHAJA . YA ALLAH LINDUNGILAH SELURUH AHLI KELUARGAKU DARIPADA BALAMU.


‘‘Kita tidak mempromosikan aktiviti homoseksual ini secara terbuka tapi untuk menggunakan undang-undang ini bagi menghukum mereka yang tidak bersalah adalah sesuatu yang tidak boleh diterima,” katanya.( maksudnya anwar mengakui memang berlaku aktiviti homoseksual di malaysia. tunggu dia jadi PM barulah aktiviti ini dibenar secara terbuka. bolehlah orang pas join sekali aktiviti homosekseual ini,)


Kata beliau lagi: “Kami masyarakat Islam dan bukan Islam di Malaysia secara keseluruhannya percaya dan komited untuk menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita tetapi kami tidak harus dilihat sebagai menyusahkan dan menganggap undang-undang lapuk sebagai relevan.”( bila masa pula nuar jubuq ni kata masyarakat islam komited menyokong perkahwinan sejenisnya . kesucian kepada otak dia. gampang punyer nuar. bilalah Allah nak jatuhkan bal pada si nuar ni. makin lama melampau lampau. main pungkok ok  dan nak kahwin laki dengan laki pompuan dengan pompuan pun ok.....)

Anwar berkata demikian ketika menjawab soalan daripada wartawan BBC mengenai sokongan yang diterima beliau daripada golongan gay di negara ini ekoran pembebasan daripada tuduhan meliwat pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan pada 9 Januari lalu.Rakaman temu bual selama kira-kira empat minit itu berlangsung pada 12 Januari lalu dan boleh ditonton menerusi laman web BBC Asia di http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-16531714.

TENGOK PENYOKONG NUAR MASA PILIHANRAYA KECIL....JIJIK NYER

PAUL MARTIN BERSAM ANWAR


ULASAN :

BK USULKAN NUAR SAMAN UTUSAN 1 BILLION SEBAB KUAR BERITA FITNAH INI. SAMAN LA NUAR KALAU BERANI.