Friday, January 13, 2012

PASCA E 13 : DNBN-BAHAGIAN 3 - RAJA MELAYU DAN ISLAM DI HAPUSKAN.

pereka raya CD ini mempunyai idea untuk memastikan permainan rasis terus dimainkan agar sokongan kaum cina dan india tidak menyebelahi umno dan BN. mereka yakin untuk menjatuhkan bn, perlu dijatuhkan umno terlebih dahulu. untuk itu, pastikan sentimen perkauman dimainkan sebanyak mungkin tanpa mengambil kira risiko akan datang terhadap permainan ini. mereka berkeyakinan bahawa permainan sentimen adalah keutamaan politik di malaysia hari ini

mereka memainkan sentimen pantun di dalam akhbar melayu dalam era tahun 1948. pantun ini menjurus kepada ketidakyakinan orang melayu dan seolah olah menyindir kaum cina dan india. hebat permainan psikologi yang digunakan

 lalu mereka membangkitkan perbandingan antara perlembagaan rakyat dan perlembagaan persekutuan tanah melayu untuk memberi gambaran bahawa perlembagaan rakyat yang diperjuangankan oleh putera-amcja adalah yang terbaik. sedangkan mereka terlupa perlembagaan rakyat terlupa memperjuangkan islam.
 Gabungan PUTERA-AMCJA merupakan kumpulan rakyat pelbagai kaum yang membentuk kesatuan rakyat untuk menuntut kemerdekaan dengan slogan 'Merdeka dengan Darah' berbanding Umno dengan slogannya 'Hidup Melayu'.Apakah kumpulan ini sedang berusaha ke arah mengajak rakyat malaysia bangkit dan berperang sesama sendiri. lalu mereka seronok melihat MELAYU BERBUNUH SESAMA MELAYU.


PKR/PAS DAN DAP INGIN MENGHIDUPKAN SEMULA PERLEMBAGAAN RAKYAT. BERMAKNA SEKIRANYA MEREKA MEMERINTAH MEREKA AKAN MENGGUBAL DAN MENCIPTA SATU PERLEMBAGAAN BARU DENGAN MENGAMBIL KIRA ROH PERLEMBAGAAN AMCJA PUTERA TAHUN 1947. JIKA INI BERLAKU TIADA LAGI KUASA RAJA RAKA MELAYU DAN STATUS ISLAM MUNGKIN DIRUNGKAI SECARA LIBERAL.


MEREKA MAHUKAN INI KEMBALI.

CD DN BN INI ADALAH SUSULAN DARIPADA SEMINAR DI BAWAH :
MEREKA JUGA TELAH MENGHIDUPKAN KEMBALI SEMANGAT :
AGONG DIHINA SEBEGITU SAHAJA. APA TINDAKAN PENGUATKUASAAN?

MEREKA JUGA TELAH MENGANJURKAN FORUM INI?SEMUANYA ADALAH SATU RENTETAN MENJATUHKAN SISTEM BERAJA DAN NEGARA ISLAM MALAYSIA.
NANTIKAN BAHAGIAN 3 DNBN