Thursday, July 7, 2011

SYAITAN AMBIL ALIH TUGAS AMBIGA

just one " fuck u anwar"

raja syaitan Malaysia akhirnya mengambilalih tugas ambiga dalam menyelaraskan perhimpunan haram bersih. teman dah lama agak permainan ini. tak kan lah anwar nak bagi ambiga glamour. dia minta ambiga buat gerak kerja awal, dan penghujung momentum dia akan ambil alih. ni dia tektikal nuar sejak zaman umno lagi . orang lain buat kerja awal-awal dan dia ambil kredit sahaja. tiba-tiba ambiga senyap. 2 minggu lepas bila anwar kata perhimpunan haram ini mungkin dibatalkan, ambilkan siapa anwar? sekarang barulah teman tahu, ambiga tu tauke kuli dan balaci anwar. anwar apa lagi, selepas ambil alih tugas, maka dipanggilnya pemimpin pas, dap dan sekutunya, mustafa ali, mat sabu mai mewakili pas, lim kita siang cina batu pahat mewakli dap. keputusannya mereka nak najib kotakan janji. stadium merdeka dan stadium bukit jalil tak boleh digunakan. khalid gagap tawarkan stadium shah alam. kenapa anwar tak mau stadium shah alam? sebab di sit tak sesak kan dan tidak glamour . stadium shah alam dok kat ceruk shah alam. pi la buat dekat situ. nak buat di stadium merdeka sebab ianya terletak di pusat bandar. maka glamourlah bila sesak.

bila polis buat sekatan jalan raya, ada yang kata polis nak wujudkan suasan rakyat marahkan bersih. mereka kata jalan jadi sesak dan jam bila ada sekatan jalan raya. tapi yang peliknya orang yang kata tu tak pula marah bila jalan sesak dan jam di sebabkan perarakan haram bersih. tak kan mereka berjalan di tepi jalan raya  sahaja.bodoh punya manusia yang berfikiran macam ini. teman pelik kenapalah mereka yang berkawan dengan dap dan anwar ni boleh jadi bodoh? tengok macam kedah. azizan dan sekutunya tak mau join. pas ambillah nilai sebegini. apa lagi nak berkelahi. nak kuasa sangat dah ker. orang yang beria nak kuasa sangat ni ialah iblis. tak kan tak tahu cerita iblis dan nabi adam a.s. iblis nak berkuasa di bumi. tapi nabi adam a.s pula yang Allah lantik jadi khalifah. iblis memberontak. sekarang iblis PR sedang meroyan nak kuasa. 

punyalah sedap ............... henjut .....perh...bila naik je lutut baru boleh pancut. ............. dapat sedap, rakyat yang merana habis masjid di pulau pinang baca khutbah tentang qazaf pada 1/7/2011. maipp nak bagitau ........ di fitnah...........ayak sampai nak stim.pinggang yang kuat mendayung. perempuan china tu mengerang ..............sedap atau tak tanyalah....................( isikan tempat kosong dengan nama yang sesuai )


pandai ....................buka towel. tapi...................kurang hisap buah dada.love bite pun tak buat. lepas perempuan tu kulum kote........................., dia terus nak termuntah. lepas tu adegan panjat perut


KESIMPULAN


(Ibrahim/14:22)
Dan syaitan berkata, apabila perkara telah diputuskan, "Sesungguhnya Allah telah menjanjikan
kamu satu janji yang benar; dan aku menjanjikan kamu, kemudian aku memungkiri kamu, kerana aku tidak ada kuasa terhadap kamu, melainkan aku menyeru kamu, dan kamu menyahuti aku. Maka janganlah kamu mencela aku, tetapi celalah diri kamu sendiri; aku tidak dapat menolong kamu, dan tidak juga kamu dapat menolong aku. Aku tidak percaya kepada persekutuan aku dengan Allah daripada kamu dari dahulu." Bagi orang-orang yang zalim, bagi mereka, azab yang pedih
 
PERHIMPUNAN HARAM BERSIH DITERUSKAN DEMI SYAITAN. LIHAT APAKAH SYAITAN YANG MENANG ATAU GOLONGAN ALIM YANG AKAN MENANG. BERSAMA ANWAR BERERTI BERSAMA DENGAN PASUKAN SYAITAN.TEMAN SYORKAN KEPADA PAS BUAT SOLAT HAJAT PADA MALAM 8/7/2011. TUNJUKKAN KEBENARAN.MINTA ALLAH TOLONG SEBAGAIMANA TENTERA BADAR MENERIMA BANTUAN ALLAH. TEMAN YAKIN, ALLAH AKAN BANTU KERAJAAN DALAM MENENTANG KUMPULAN SYAITAN.ALLAH AKAN MUSNAHKAN PESERTA PERHIMPUNAN HARAM BERSIH. YA ALLAH BERILAH KAMI KEMENANGAN DALAM MENENTANG KUMPULAN MEMURTADKAN AGAMAMU YAKNI ANWAR DAN SEKUTUNYA.. ALLAHUAKBAR.